Často kladené otázky

Nakupovanie v internetovom obchode agatanabytok.sk

Objednávka »

  • Musím si vytvoriť účet, aby som mohol uskutočniť nákup?
    Nie. Môžete použiť možnosť "nakupovať bez registrácie". Vytvorenie účtu je voliteľné.
  • Aké sú výhody založenia účtu?
    Založenie účtu na agatanabytok.sk je spojené s mnohými výhodami. Ak máte účet, máte prístup k zoznamu vašich objednávok, nahliadnete do podrobností a stavu ich realizácie. S účtom môžete tiež skontrolovať stav reklamácie. Uvidíte tam tiež všetky produkty, ktoré ste označili ako obľúbené, a pridáte a zmeníte svoje údaje.
  • Môžem si objednať tovar na inú adresu, ako je adresa uvedená pri registrácii?
    Áno, pred začatím platby si môžete vybrať inú doručovaciu adresu. Ak to neurobíte, systém predvolene nastaví adresu, ktorá bola poskytnutá pri registrácii.
  • Môžem zmeniť svoju objednávku a napríklad k nej pridať produkty?
    Kým nekliknete na tlačidlo "Objednávka s povinnosťou platby", môžete svoju objednávku voľne upravovať. Po zadaní objednávky – stratíte túto možnosť – produkty už nie je možné pridávať ani odstraňovať z objednávky. V takejto situácii je potrebné príslušnú objednávku zrušiť a zadať novú. Odpoveď na otázku "Ako môžem zrušiť objednávku?" nájdete nižšie.
  • Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
    Ak chcete „zrušiť” objednávku, kontaktujte nás vyplnením kontaktného formulára alebo zašlite email na kontakt@agatanabytok.sk. Objednávku môžete "stornovať", kým nedostanete upozornenie, že tovar je pripravený na odoslanie. Po tomto čase už „storno“ nie je možné. Ak ste na to oprávnení, môžete však uplatniť svoje zákonné právo na odstúpenie od zmluvy tým, že vám vzniknú náklady na „spiatočnú dopravu“ za podmienok stanovených v príslušných predpisoch.
  • Aká je stav mojej objednávky?
    O akejkoľvek zmene stavu vašej objednávky budete informovaní e-mailom a v niektorých prípadoch aj SMS správou. Ak máte akékoľvek pochybnosti o stave vašej objednávky, kontaktujte nás zaslaním e-mailu na adresu: kontakt@agatanabytok.sk.
  • Prečo musím čakať tak dlho, kým bude moja objednávka spracovaná?
    Mnohé z našich produktov (väčšina dekoračných predmetov, svietidiel, doplnkov a časť nábytkového sortimentu) sú ihneď k dispozícii a hneď po zadaní objednávky sú pripravené na odoslanie. Časť nami ponúkaného nábytku je však potrebné objednať u výrobcu - vyrábame ho na objednávku individuálneho zákazníka. Z tohto dôvodu si naň musíte počkať o niečo dlhšie. Informácie o predpokladanej čakacej dobe na dodanie takéhoto nábytku uvidíte na produktovej karte a v košíku. Keď je objednaný nábytok už v našom sklade, okamžite to oznámime kuriérskej spoločnosti, aby sa k vám čo najskôr dostal.
  • Chcel by som, aby mi objednávka dorazila rýchlejšie. Môžem urýchliť jej spracovanie?
    Žiaľ, nie je to možné. Nami deklarovaná lehota vyplýva z času potrebného na prípravu a dodanie vami objednaného tovaru (a v prípade tovaru na individuálnu objednávku – aj jeho výroby). Ku všetkým objednávkam zadaným v našom obchode pristupujeme rovnako prioritne.
  • Môžem rozdeliť svoju objednávku a vyzdvihnúť niektoré produkty skôr a iné neskôr?
    Žiaľ, nie je to možné. Ak zadáte objednávku zloženú z niekoľkých produktov, dodacia lehota sa rovná najdlhšej dodacej lehote produktu zahrnutého v objednávke. To znamená, že ak objednávka zahŕňa tovar, ktorý je k dispozícii okamžite a tovar s predĺženou dobou dostupnosti (vyrobený individuálne), objednávka bude pripravená na odoslanie, keď dostaneme posledný produkt zahrnutý v objednávke. Ak si chcete niektoré produkty objednať skôr, zadajte dve samostatné objednávky: jednu na tovar dostupný rýchlejšie, druhú na tovar s dlhšou dodacou lehotou.
  • V mojej objednávke chýbajú položky – čo mám robiť?
    V tomto prípade nás prosím kontaktujte vyplnením kontaktného formulára.
  • Produkt, ktorý som dostal, je poškodený – čo mám robiť?
    Ak ste si všimli poškodenie obalu už v čase doručenia – nahláste túto skutočnosť kuriérovi, aby mohol spísať škodový protokol:

    • Ak bola vaša objednávka doručená spoločnosťou DPD alebo DHL – informujte o tom kuriéra, ktorý spíše škodový protokol. Poškodený tovar si však nemôže vziať so sebou. V tomto prípade je potrebné, aby ste podali reklamáciu v našej spoločnosti a počkali na kontakt z našej strany.
    • V prípade, že zásielka bola doručená cez Zadbano, informujte kuriéra o škode – môže okamžite prevziať celú objednávku alebo jej poškodenú časť.


    V situácii, keď ste si poškodenie všimli neskôr, po vybalení produktu – podajte reklamáciu tak, že nás kontaktujete prostredníctvom formulára a čakajte na ďalšie pokyny. Nezabudnite, že poškodený tovar nie je možné odosielať späť svojpomocne bez predchádzajúcej konzultácie s nami.
  • Ak je produkt, ktorý som dostal, poškodený alebo zničený – musím ho poslať späť?
    Ak ste obdŕžali poškodený alebo vadný; produkt – v prvom rade sa s nami skontaktujte prostredníctvom formulára. Po analýze vašej žiadosti vám poskytneme pokyny, ako ďalej postupovať. Nikdy neničte ani nevyhadzujte poškodený tovar, kým nedostanete povolenie od našich zamestnancov.
  • Návod na montáž nebol priložený k nábytku, ktorý som si objednal - čo mám robiť?
    Ak je nábytok alebo iný tovar určený na svojpomocnú montáž, vždy by mal byť priložený návod. Ak ho však nemôžete nájsť (aj ak ste ho vyhodili aj s obalom – nezabudnite, že všetky doklady sa nachádzajú na bočnej strane balíka), skontrolujte, či je dostupný online. Ak to chcete urobiť, prejdite na kartu zakúpeného produktu na našej webovej stránke a skontrolujte, či sa vedľa informácií o produkte nenachádza záložka „Stiahnuť doklady“. Ak áno - kliknite na ňu. Vo chvíli, keď to urobíte, uvidíte doklady dostupné na stiahnutie. Medzi nimi môže byť aj návod, ktorý si môžete stiahnuť. Ak návod na karte produktu nie je k dispozícii alebo si ho nemôžete stiahnuť, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
  • Doklad o kúpe nebol priložený k mojej objednávke – čo mám robiť?
    Po odoslaní objednávky dostanete doklad o kúpe v e-mailovej správe. Ak však zistíte, že chýba, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
  • Chcel by som zadať veľkú objednávku - je to možné? Ako to urobiť?
    Pre väčšiu objednávku nás prosím kontaktujte cez kontaktný formulár. Sme Vám k dispozícii.
  • Kedy bude moja objednávka k dispozícii na vyzdvihnutie?
    Čas vybavenia objednávky je vždy uvedený v košíku. V prípade tovaru s predĺženou dobou dostupnosti je v košíku v kolónke "Dodacia lehota" ('Dostupné na sklade do...') čas doručenia, kedy bude objednávka k odberu. Vždy, keď je objednávka pripravená, je o tom zákazník informovaný. Mali by ste očakávať e-mail alebo telefón.
  • Kedy mi príde objednávka?
    V prípade objednávok s doručením na čas doručenia tovaru zákazníkovi sa započítava čas zabalenia tovaru a čas doručenia kuriérom. Toto obdobie je celkovo až 7 dní, počítané odo dňa nasledujúceho po dátume zadania objednávky alebo po dátume platby. Nezabúdajte však, že ak sa vám zobrazí informácia „Odoslanie do 48 hodín“, znamená to, že vaša objednávka bude odoslaná do 48 hodín od okamihu zadania objednávky alebo zaplatenia. Je teda pravdepodobné, že sa k vám dostane oveľa rýchlejšie (čo bude v konečnom dôsledku závisieť od kuriérskej spoločnosti). Ak sa Vám zobrazí informácia "Dostupné na sklade do.." - znamená to, že tento tovar je na objednávku a bude pripravený práve v uvedenom čase. Hneď ako bude tovar na našom sklade, bude Vám odoslaný. Dodacia lehota bude závisieť od doručenia kuriérskou spoločnosťou.
  • Čo znamená, že tovar je "ihneď k dispozícii"?
    Tovar "ihneď k dispozícii" je tovar, ktorý máme na sklade. Ak si ho kúpite, ihneď pristúpime k realizácii Vašej objednávky.
  • Môžem si vybrať dátum dodania svojej objednávky?
    Ak ste si ako spôsob doručenia zvolili DPD alebo DHL, nie je možné zvoliť dátum doručenia. Ak ste si zvolili doručenie objednávky cez ZADBANO - termín a čas doručenia s Vami dohodne prepravná spoločnosť v závislosti od možností a logistických plánov prepravnej spoločnosti a vzdialenosti od skladu.

Platba »

  • Ako môžem zaplatiť za tovar?
    Zaplatiť môžete nasledovne:
    • Online platbou – pomocou bezpečných elektronických platieb (online bankový prevod, platobná karta, Google Pay, Apple Pay) prostredníctvom TrustPay.
    • Klasickým prevodom – po zadaní objednávky Vám zašleme e-mailovú správu, obsahujúcu údaje potrebné na realizáciu platby.
    • Dobierkou za svoju objednávku zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou. Táto možnosť platby je dostupná len pre produkty, ktoré sú v čase nákupu dostupné skladom.
    • Darčekovou e-kartou – ak chcete zaplatiť e-kartou, vyberte ako spôsob platby „Platba darčekovou e-kartou”, potom zadajte číslo e-karty a kliknite na Potvrdiť.

  • Platobný odkaz nefunguje - čo mám robiť? Musím zadať novú objednávku?
    Ak ste zadali objednávku a chcete zaplatiť online prevodom, no po kliknutí na platobný odkaz sa niečo pokazilo, objednávka je stále aktívna a môžete za ňu zaplatiť. Aktívny platobný odkaz nájdete v potvrdení objednávky, ktoré sme Vám zaslali na e-mailovú adresu uvedenú pri zadávaní objednávky. Ak nefunguje ani odkaz v správe – kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Nie je potrebné zadávať novú objednávku.
  • Po kliknutí na tlačidlo „Objednávka s povinnosťou platby” som sa chcel vrátiť k predchádzajúcemu kroku a teraz nemôžem zaplatiť za svoju objednávku. Čo mám robiť?
    Na Vami uvedenú e-mailovú adresu sme odoslali potvrdenie objednávky, v ktorom nájdete platobné údaje. Ak aj napriek tomu máte problémy s platbou - kontaktujte nás. Pamätajte, že vaša objednávka je stále aktívna - na platbu máte čas až 5 dní od okamihu zadania objednávky. Ak nebude v tom čase uhradená, objednávka bude automaticky zrušená.
  • Nemôžem dokončiť platbu za moju objednávku. Znamená to, že je okamžite zrušená?
    Zadaná objednávka sa uloží v našom systéme a bude čakať na platbu 5 dní. Ak máte problémy s platbou za objednávku, kontaktujte nás, problém spoločne vyriešime.
  • Kedy dostanem doklad o kúpe za moju objednávku?
    Po odoslaní objednávky dostanete e-mailovú správu. V prílohe nájdete dokumenty k vašej objednávke.
  • Chcel by som urobiť objednávku na firmu - ako to môžem urobiť?
    Ak si chcete objednať na firmu, kontaktujte nás cez kontaktný formulár.
  • Stratil som faktúru – čo mám robiť?
    Kontaktujte nás – vystavíme vám duplikát faktúry.
  • Čo je to darčeková e-karta?
    Darčeková e-karta je spôsob platby, ktorý môžete využiť pri nákupe online. Virtuálnu kartu vydáva náš internetový obchod. Ak chcete využiť kartu, stačí ak počas nákupov zvolíte spôsob platby darčekovou e-kartou a uvediete platný kód karty.
  • Ako dlho je darčeková e-karta platná?
    Obdobie, počas ktorého e-kartu môžete využiť je 24 mesiacov od dátumu vydania.
  • Ako môžem skontrolovať zostatok na mojej darčekovej e-karte?
    Výšku dostupných prostriedkov na e-karte si môžete skontrolovať na webovej stránke www.agatanabytok.sk/darcekova-ekarta.
  • Kde môžem zakúpiť darčekovú e-kartu?
    Darčeková e-karta je vydávaná iba v rámci určitých predajných akcií, ktoré sú dostupné v e-shope www.agatanabytok.sk. V súčasnosti nie je možné zakúpiť e-kartu osobitne.

Doprava a doručenie »

  • Aké možnosti doručenia môžem využiť pri nákupe na agatanabytok.sk?
    Pri objednávke na agatanabytok.sk môžete využiť niekoľko možností doručenia:
    1. Kuriér DHL - pre malé zásielky
    2. Kuriér DPD - pre malé zásielky
    3. Kuriér Zadbano - pre väčšinu nábytku

V závislosti od konkrétnych okolností môžu byť niektoré formy doručenia obmedzené alebo nedostupné.


  • Koľko ma bude stáť doručenie zásielky kuriérom?

    Náklady na doručenie závisia od veľkosti a hmotnosti vašej objednávky. Náš systém automaticky vypočítava náklady na dopravu pre každý produkt - tieto informácie sú viditeľné na karte produktu. Je dôležité si uvedomiť, že pri kúpe viacerých položiek nemusí byť konečná cena doručenia súčtom nákladov na doručenie jednotlivých produktov - v prípade kombinovanej dodávky je zvyčajne cena doručenia nižšia. Výsledná cena dopravy bude uvedená v košíku.


  • Budem informovaný kedy a v akom čase bude objednaný nábytok doručený?
    Objednávky nábytku sú realizované prostredníctvom dopravnej spoločnosti Zadbano a štandardne sa doručujú v pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00. O konkrétnom termíne dodania Vašej objednávky budete informovaný spoločnosťou Zadbano hneď ako dostanú informáciu o Vašej objednávke.
  • Môžem si objednávku vyzdvihnúť priamo zo skladu internetového obchodu?
    Nie. Objednávky sú doručované na uvedenú adresu a nie je možné ich vyzdvihnúť priamo zo skladu internetového obchodu.
  • Objednaný kus nábytku sa nezmestí do dverí - je možné ho rozložiť?
    Nábytok dodávame v demontovanom stave, tak ako je to najviac možné. Výnimkou je odstránenie všetkých predinštalovaných nábytkových nožičiek. Prepravná spoločnosť nábytok nerozoberá za účelom doručenia na adresu uvedenú v objednávke. Preto Vás prosíme, aby ste v mieste, kam má byť dodaný, venovali osobitnú pozornosť rozmerom nábytku a šírke vchodových dverí a schodiska. V prípade nábytku, ktorý vyžaduje montáž (zasielaného vo viacerých balíkoch) - pre posúdenie možnosti vynesenia zásielky na vami určené miesto vezmite do úvahy rozmery celého nábytku uvedené v karte produktu.
  • Je možné si objednať službu montáže nábytku?
    Bohužiaľ to nie je možné.
  • Môžem si objednať vynesenie nábytku, namiesto ktorého som si kúpil nový?
    Bohužiaľ to nie je možné.

Vrátenie tovaru a reklamácie »

  • Nie som spokojný s nákupom. Môžem vrátiť svoju objednávku alebo jej časť?
    Ak ste spotrebiteľ alebo iná oprávnená osoba, môžete online objednávku vrátiť do 14 dní odo dňa prijatia. Ak to chcete urobiť, vyplňte elektronický formulár dostupný na adrese www.agatanabytok.sk/odstupenie-od-zmluvy. Tovar zašlite na vlastné náklady na adresu: AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztofoporska, Poľsko. Pred vrátením nábytku nás prosím kontaktujte.
    Podrobné informácie o práve na odstúpenie od zmluvy nájdete tu.
  • Môžem rátať s pomocou pri objednávaní dopravy nábytku, ktorý chcem vrátiť?
    V prípade vrátenia nábytku odporúčame využiť služby profesionálnej kuriérskej spoločnosti špecializovanej na prepravu nábytku, ktorá tovar bezpečne doručí na náš sklad. Jednou z takýchto spoločností, s ktorou spolupracujeme je spoločnosť ZADBANO. Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára a dohodneme si podrobnosti – výhodný termín a náklady na vrátenie tovaru. Nezabudnite správne pripraviť nábytok, ktorý chcete odoslať.
  • Môžem vrátiť nábytok, ak je už zmontovaný?
    Ak ste spotrebiteľ alebo iná oprávnená osoba, nábytok môžete vrátiť v akomkoľvek stave, vrátane zmontovaného. Pamätajte však, že ste zodpovední za zníženie hodnoty veci vyplývajúce z jej používania iným spôsobom, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania veci. Ak bola hodnota tovaru znížená v dôsledku montážnych chýb alebo nesprávneho použitia - môže vám to byť účtované. Dbajte na správnu ochranu a balenie nábytku (najmä zmontovaného), aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy.
  • Ako zabaliť produkt, ktorý chcem vrátiť?
    Ak je to možné, zabaľte vrátené produkty do pôvodného obalu. Ak to nie je možné, zabezpečte ich tak, aby sa pri spätnej preprave nepoškodili.
  • Môžem vrátiť matrac?
    Áno, aj na matrace sa vzťahuje zákonné právo na odstúpenie od zmluvy. Pamätajte však, že vrátený matrac by nemal niesť stopy používania, pretože zodpovedáte za zníženie hodnoty vrátenej veci v dôsledku jej používania iným spôsobom, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti veci.
  • Vrátil som produkt - kedy mi budú vrátené peniaze?
    Vrátenie peňazí za produkty a dopravu bude uskutočnené okamžite, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy. Vyhradzujeme si právo odložiť vrátenie peňazí, do času doručenia produktov na náš sklad alebo doručenia potvrdenia o ich zaslaní. Ak ste si pri nákupe zvolili iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší dostupný v ponuke - vrátenie peňazí za zásielku nebude zahŕňať dodatočné náklady. Vrátenie peňazí bude uskutočnené rovnakým spôsobom, aký ste použili pri platbe za objednávku, pokiaľ ste nesúhlasili s inou formou.
  • Ako môžem nahlásiť reklamáciu?
    Reklamáciu je najlepšie nahlásiť vyplnením reklamačného formulára. Budete potrebovať číslo faktúry. Ak je to možné, priložte k formuláru aj fotografie vady výrobku. V prílohe priložte protokol o škode, ak ste ho spísali spolu s kuriérom. Reklamácie môžete podať aj iným, zákonom povoleným spôsobom (napríklad e-mailom alebo písomne).
  • Kedy sa bude moja reklamácia posudzovať?
    Maximálny čas na spracovanie vašej žiadosti je 30 dní. Toto je dátum, do ktorého by ste mali byť informovaní, či bola reklamácia prijatá alebo zamietnutá. O výsledkoch reklamačného konania a ďalšom postupe Vás budeme informovať zaslaním správy na e-mailovú adresu uvedenú v reklamácii alebo iným spôsobom (ak e-mail neuvediete).

Ochrana osobných údajov »

  • Sú moje osobné údaje v bezpečí?
    Samozrejme, osobné údaje zákazníkov chránime v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Informácie o našich zásadách ochrany osobných údajov nájdete na webovej stránke www.agatanabytok.sk/ochrana-osobnych-udajov.
  • Aké informácie sa o mne zhromažďujú, keď navštívim webové stránky Agata S.A.?
    Podrobnosti o tom nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov.
  • Spracúva obchod aj osobné údaje zadané pri objednávke „bez registrácie“?
    Áno. Osobné údaje poskytnuté zákazníkom, ktorý uskutoční nákup bez registrácie, spracováva obchod za účelom vybavenia objednávky. Výberom možnosti „bez registrácie“ zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s pravidlami obchodu a zásadami ochrany osobných údajov.

Produkty a služby »

  • V čom spočíva služba drobnej montáže?

    Služba drobnej montáže spočíva vo vybalení čalúneného nábytku, umiestnení na určenom mieste, spojení továrenskými spojovacími prvkami a montáži nožičiek.
    Drobná montáž sa nevzťahuje na:
    • demontáž nábytku za účelom jeho prinesenia k zákazníkovi (okrem odstránenia nožičiek),
    • montáž hákov do rohových sedačiek a montáž univerzálnych rohových sedačiek,
    • priskrutkovanie kovania na nábytok, boky pohovky, rohových sedačiek a kresiel,
    • montáž dekoračných líšt na pohovky a rohové sedačky,
    • montáž sedacích súprav typu DL,
    • montáž čela postelí typu RELAX,
    • montáž úchytiek a políc pre skriňový nábytok,
    • montáž vencov a koruniek na skriňový nábytok,
    • vyrovnanie nábytku u zákazníka.

    Pamätajte však, že „Univerzálne rohové sedačky“ (pozri „doplňujúce informácie“ na karte produktu) spravidla nepodliehajú trvalému spojeniu do jedného celku – na tieto výrobky sa služba drobnej montáže nevzťahuje.
  • Môžem si dokúpiť diely daného kusu nábytku?
    Internetový obchod agatanabytok.sk nepredáva nábytkové diely. Ak Vám však na danom dieli skutočne záleží, zašlite otázku na kontakt@agatanabytok.sk – uvidíme, čo pre vás môžeme urobiť.

Newsletter »

  • Čo je newsletter?
    Zákazníci, ktorí navštívia našu webovú stránku, sa môžu prihlásiť na odber newslettera v elektronickej forme na uvedenú e-mailovú adresu. Newsletter je virtuálny leták so špeciálnymi ponukami, novinkami, akciami. Z odberu newslettera sa môžete kedykoľvek odhlásiť kliknutím na špeciálny odkaz v pätičke prijatých e-mailových správ, zaslaním e-mailu s prosbou o zrušenie odberu z vašej emailovej schránky alebo kontaktovaním našej zákazníckej linky.

Názory »

  • Môžem zanechať svoj názor v internetovom obchode www.agatanabytok.sk?
    Áno, každý používateľ sa s nami môže podeliť o svoj názor na produkt, predajný proces alebo funkčnosť internetového obchodu vďaka formuláru na stránke www.agatanabytok.sk/nazory. Sme otvorení akýmkoľvek podnetom, ktoré pomôžu neustále zlepšovať kvalitu našich služieb.